اس ام اس

اس ام اس و 12 واقعیت مهم درباره آن که باید بدانید

تعجبی ندارد که ما طرفداران پر و پا قرص تلفن‌های همراه و به طور خاص ارتباطات از طریق پیام کوتاه و اس ام اس هستیم. حتی با افزایش سایر برنامه‌های پیام‌رسان، پیام کوتاه نه تنها بسیار رواج دارد، بلکه همچنان در انواع کسب و کارها دارای محبوبیتی رو به رشد است. تخمین زده می‌شود  که 87٪ از مردم در انگلستان یا به تلفن هوشمند دسترسی دارند یا می‌توانند از آن استفاده کنند. همچنین تبلیغات پیامکی حتی می‌توانند به قدیمی‌ترین نشخه‌های گوشی همراه، مثل نوکیا 3310 فرستاده شوند، بدون نیاز به اینترنت.

بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود اس ام اس اینقدر محبوب باشد؟ خوب، ممکن است ما کمی مغرض باشیم اما این بسیار راه موثری است و ما برای اثبات آن ، 12 دلیل کوتاه اما مهم را جمع آوری کرده ایم:

  • نرخ بیشتر اس ام اس در مقابل ایمیل

نرخ باز پیامک در انگلستان به طور متوسط 95% و در سطح جهان 94% است. این مسئله زمانی بیشتر چشمگیر است که آن را با نرخ ایمیل مقایسه می‌کنیم. میانگین ایمیل را فقط 20.9٪ در نظر می گیرند. (منبع: Esendex)

  • زمان کوتاه

90٪ از کل پیام‌های متنی فقط در 3 دقیقه خوانده می‌شوند. (منبع: Techjury)

  • میانگین نرخ کلیک بالا

اس ام اس دارای میانگین نرخ کلیک 19٪  است، در مقابل میانگین نرخ کلیک  برای ایمیل فقط 4.2٪  است. (منبع: Esendex)

  • مصرف کربن پایین

 میزان مصرف کربن در ارسال پیامکی 10.000 برابر کمتر از نامه‌های چاپی است و همچنین 300 برابر کمتر از میزان مصرف آن برای ایمیل است. (منبع: weather.com)

  • احتمال بازخرید بالاتر

کوپن‌های پیامکی دارای 10 برابر احتمال بازخرید بیشتر از کوپن‌های چاپی هستند. (منبع: emarketer)

  • ارزش مداری

 90٪ از کاربران تلفن همراه که در یک برنامه وفاداری پیام کوتاه شرکت کرده اند احساس می‌کنند که از این طریق ارزش خود را کسب کرده اند (منبع: SmartInsights)

  • هدر ندادن زمان

کمپین‌های بازاریابی پیامکی کمتر از 5 درصد از زمان را هدر می‌دهند. (منبع: SmartInsights)

  • تمایل بیشتر مردم

 75٪ از مردم دوست دارند پیشنهادهایی را از طریق پیام کوتاه به آنها ارسال شود.

  • مایل به استفاده از پیام رسانی برای صحبت با یک تجارت

از هر 10 نفر مصرف کننده، 9 نفر مایل به استفاده از پیام رسانی برای صحبت با یک تجارت هستند.

  • انتخاب اس ام اس تجاری تا سال 2020 

 پیش بینی شده است که 48.7 میلیون نفر برای دریافت پیام کوتاه، اس ام اس تجاری را تا سال 2020 انتخاب می‌کنند. (منبع: Xco)

  • تعداد کمتر پیامک دریافتی

 مصرف کنندگان بطور متوسط ​​فقط 178 پیامک در ماه دریافت می‌کنند. در حالی که تعداد دریافتی ایمیلشان 1،216 ایمیل است. (منبع: Esendex)

  • تاثیرگذاری بالا

 74٪ از پاسخ دهندگان گفته اند تاثیرگذاری مشاغلی كه از طریق پیامك با مشتریان خود تعامل دارند بسیار بالا است.  (منبع: فوربس)

Related Posts

No results found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست