تاثیر بازاریابی پیامکی مسئله‌ای نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد. در سال‌های اخیر بسیاری از مدیران، روش‌های جدید بازاریابی و تبلیغات را امتحان کرده‌اند. ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بنری سایت، Google Adwords  و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بخشی از این روش‌های مدرن است. همه این موارد، اثرگذار و عالی هستند. اما تنها یک بازاریاب دیجیتال، می‌داند که بازاریابی پیامکی هنوز هم تا حد بسیار زیادی اثرگذار است. و شاید حتی بتوان گفت که همچنان موثرترین روش بازاریابی است.

تلفن همراه برای رسیدن هدفمند به مخاطبان خاص، کانال کاملا جدیدی را باز می‌کند. پیام کوتاه یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای برقراری ارتباط سریع و موفقیت‌آمیز با مشتری است. چرا که از طریق آن، پنل پيامکي با مشتریانی‌که دارای گوشی تلفن همراه ساده و غیردیجیتال هستند هم؛ می‌توان ارتباط برقرار کرد.

ممکن است از خود بپرسید، “چرا باید از بازاریابی پیامکی استفاده کنیم؟” پاسخ ما ساده است: “رقبای شما در حال ارسال پیامک هستند؛ پس چرا شما نباشید؟” بازاریابی پیامکی به شما فرصت می‌دهد؛ هر روز و هر ساعت با مشتریان خود در ارتباط برقرار کنید. این یک ارتباط بدون محدودیت است. حتی با مشتریانی که اینترنت ندارند!

تاثیر بازاریابی پیامکی

چطور بازاریابی پیامکی را اثربخش‌تر کنیم؟

در ادامه عواملی که تاثیر بازاریابی پیامکی را برای موفقیت در کسب و کارها افزایش می‌دهد و بازدهی آن را بالا می‌برد، معرفی و بررسی می‌شود.

1-شخصی‌سازی کنید!

این روزها، افراد ارتباط بسیار شخصی با تلفن‌های خود دارند! آنها از طریق تلفن، با دوستان و خانواده خود تعامل می‌کنند. در واقع، اولین کاری که اکثر افراد پس از بیدار شدن انجام می‌دهند؛ چک کردن گوشی تلفن همراه است. چیزی که آن‌ها را از احساس انزوا و تنهایی نجات می‌دهد. شما با بازاریابی پیامکی یک راه فوری و صمیمی برای مکالمه با یکایک مشتریان خود دارید.

2- بازاریابی پیامکی را ساده ولی هوشمند پیش ببرید!

بازاریابی پیامکی هدفمند، راهی موثر برای تسهیل تجارت با مشتریان است. کاری ساده‌تر از ارسال متن از طریق پنل اس ام اس برای معرفی برند و محصولات به مشتریان وجود ندارد. می‌توانید آدرس سایت یا شماره تلفن خود را برای مشتریان، پیامک کنید. یا با ارسال انبوه پیامک، گروه وسیعی از مخاطبان را از فروش ویژه یا تخفیف‌های فصلی، مطلع سازید.

برای بازاریابان، ترفند این است که با محدود کردن حدود 160 کاراکتر، پیامک جذاب و کاربردی ارسال کنند. برگزاری مسابقات، نظرسنجی و ارائه کد تخفیف، می‌تواند تاثیر بازاریابی پیامکی شما را افزایش داده و بازدهی را به‌طرز چشمگیری، بالا ببرد. بازاریابی پیامکی موفق، 2 اصل ساده اما موثر دارد: مخاطب را بشناسید. پیام مناسب مخاطبانتان تدوین کنید.

3- بازاریابی پیامکی هم حد و حدودی دارد!

سعی کنید بیش از حد، اس ام اس تبلیغاتی نفرستید تا مخاطب اذیت نشود. به اندازه اما موثر باشید. وقتی پیامک ارسال کنید که محتوای ارسال شده، ارزش افزوده‌ای برای مخاطب داشته باشد. فرستادن 2 تا 4 پیامک در هر ماه، ایده آل و مناسب است.

 4- نتایج را بررسی و کمپین را بازنویسی کنید

بازدهی و تاثیر بازاریابی پیامکی فوری مشخص می‌شود. در مقایسه با سایر کانال‌های تبلیغاتی، بازاریابی پیامکی می‌تواند منجر به افزایش میزان تعامل و ROI قابل پیش‌بینی گردد. از آنجایی که ارسال پیامک بلافاصله تعداد تماس‌های تلفنی و مراجعه به فروشگاه را بالا می‌برد؛ به شما کمک می‌کند به‌راحتی نتایج را ارزیابی و اصلاحات لازم را در متن پیام کوتاه خود ایجاد کنید.

چطور تبلیغات پیامکی را شروع کنم؟

اگر قصد استفاده از این روش را دارید؛ بهتر است همین امروز شروع کنید! تاخیر در شروع؛ کمک به رقبا در پیشی گرفتن از شماست.

تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا بانک‌ها، هایپرمارکت‌های بزرگ مثل فروشگاه رفاه و افق کوروش که قوی‌ترین مشاوران تبلیغاتی را دارند؛ از سامانه‌های پیام کوتاه برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌کنند؟

بله، همین امروز وقت اقدام است. با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید تا با یک تماس و در کمتر از 5 دقیقه، پنل پیامکی شما راه اندازی شود. امروز، روز شروع تحول در کسب و کار با ارسال انبوه اس ام اس است.

امتحان کنید.

فعال سازی پنل پیامک در کمتر از 5 دقیقه!

همین حالا تماس بگیرید:

021-88174700

0919-7576831

منبع: twilio.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو