شخصی‌سازی پیامک‌ها

شخصی‌سازی پیامک و اهمیت آن در بازاریابی پیامکی

وقتی صحبت از بازاریابی آنلاین و شخصی‌سازی پیامک به میان می‌آید، شما نباید به حواشی بپردازید. باید به موضوع اصلی پرداخته و در مخاطبان خود این حس را ایجاد کنید که مستقیما با آنها صحبت می‌کنید.

با شخصی‌سازی پیامک‌ های تجاری، مشتریان شما به عنوان یک فرد، احساس می‌کنند که مورد توجه و استقبال قرار گرفته‌اند. نه این که فقط یک شماره از شمار‌ه‌های انبوه پایگاه داده شما را تشکیل می‌دهند.

بررسی‌ها  نشان می‌دهد 67% از مشتریان در هنگام برقراری ارتباط، از جمله ایمیل و پیام کوتاه، انتظار شخصی‌سازی از یک برند را دارند. با ارسال پیام ادغام شده، ارسال پیام‌های شخصی را برای خود آسان کنید.

شخصی‌سازی پیامک چیست؟

بیایید با تعریف اصول اولیه شروع کنیم. شخصی‌سازی پیام‌ها برای مخاطب شما به نظر خوب می‌رسد. اما شخصی‌سازی در واقع چه معنایی دارد؟

این شخصی‌سازی می‌تواند به سادگی با روش‌هایی مثل پیام دادن به گیرندگان با نام، یا اختصاص محتوا به یک منطقه جغرافیایی خاص، یا هدف قرار دادن گروه‌های سنی خاص با یک محصول باشد.

زمانی که کاربران پروفایل آنلاین ایجاد می‌کنند، یا به فرم‌های نظرسنجی پاسخ می‌دهند. اطلاعات اضافی‌ای مانند کدپستی، شغل یا تولد آن‌ها نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از این اطلاعات ، می توانید مخاطبین خود را سازماندهی کرده و مطابق با این داده‌ها محتوای مناسبی ارسال کنید.

به عنوان مثال، ارسال خودکار پیامک تبریک تولد در روز تولد مشتری شما با یک کد تخفیف پیامکی که فقط برای 30 روز آینده معتبر است یک نمونه بسیار خوب از شخصی‌سازی ارسال پیامک می‌باشد.

ادغام کردن ارسال پیامک چیست؟

همه بازاریابان دیجیتال می‌دانند ارتباط با مخاطب چقدر سودمند است و صحبت کردن با مخاطب به عنوان یک شخص مستقل بخش بزرگی از این امر است.

هنگام تدوین پیام کوتاه مناسب، در نظر بگیرید که پیام متنی‌ای که برای مخاطبتان می‌فرستید چیست و چگونه می‌توانند آن را درک کنند. اگر مخاطبان شما نتوانند با پیامک شما ارتباط برقرار کنند، آن را درک کنند و یا از آن استفاده کنند، احتمالاً حتی زحمت باز کردن آن را هم به خود نمی‌دهند.

این قابلیت ارسال به کسب و کار شما اجازه می‌دهد تا بصورت انبوه پیام‌های مشابه اما با محتوای شخصی را برای مخاطبین خود ارسال کنید. به طور مثال اگر شرکتی بخواهد برای 500 نفر پیامی ارسال کند، می تواند هر متنی را با اطلاعات خاص مانند نام، محل یا شغل شخصی‌سازی کند.

چرا کسب و کار ما احتیاج به ارسال پیامک شخصی‌سازی شده دارد؟

از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنید.

شخصی‌سازی تنها در استفاده از نام گیرندگان خلاصه نمی‌شود. تعداد زیادی داده وجود دارد که می‌توانید برای استفاده از راه‌های مختلفی جمع آوری و آن‌ها را ذخیره کنید. فرم‌های پیشرفته CRM، فرم‌های سفارش اولیه ، نظرسنجی از مشتری ، برنامه‌های پاداش و مسابقات ، همه روش‌های جذابی برای جمع آوری اطلاعات هستند.

ترجیحات، عادات، علایق و سلایق مشتری را برای کمک به تدوین برنامه‌های مربوطه بر اساس مخاطبان خود جمع آوری کنید. این یک تجارت بزرگ را به پا خواهد کرد و تجربه ای خوب برای مشتری شما ایجاد خواهد کرد که فراموش نخواهند کرد. اما اطمینان حاصل کنید که هنگام استفاده از داده‌های شخصی محتاط هستید. قوانین و مقرراتی مربوط به جمع آوری داده ها ، حریم خصوصی و استفاده از آن‌ها وجود دارد که باید حتما آن‌ها را رعایت کنید.از جمله انتخاب پیام کوتاه و عدم انتخاب.

بنابراین ، اگر شما کمپین‌های پیام کوتاه خود را هنوز شخصی‌سازی نکرده اید ، اکنون زمان مناسبی است که به آن فکر کنید. بهترین مکان برای شروع فقط استفاده از اطلاعاتی است که در اختیار دارید و سپس گسترش پایگاه داده.

منبع: https://www.smsglobal.com/

,

Related Posts

No results found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست