ارسال پیامک تبلیغاتی میزان اثربخشی و پاسخگویی زیادی بر پیشرفت کسب و کارها دارد. شایعات و داستان‌هایی از سوی برخی از بازاریاب‌ها و صاحبان کسب و کارها وجود دارد که می‌توانید از طریق کمپین‌های بازاریابی سامانه پیامکی خود پاسخ‌های شگفت آور دریافت کنید و به اهداف رویایی خود برسید.

ارسال پیامک

آمارهای موفقیت آمیز بودن بازاریابی از طریق ارسال پیامک

خوب ما اینجا هستیم تا بگوییم که برخی از آن داستان‌هایی که درباره موفقیت در بازاریابی از طریق سامانه ارسال اس ام اس شنیده‌اید، ممکن است صرفا افسانه نبوده باشند … شما واقعا می‌توانید پنل پيامکي  از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی به نتایج شگفت انگیز و رویایی بازاریابی خود برسید

بنابراین ، اجازه دهید نگاهی به برخی از آمارهای مربوط به موفقیت بازاریابی با کمک ارسال پیامک تبلیغاتی بیندازیم.

نرخ پاسخگویی بازاریابی از طریق ارسال اس ام اس:

– نرخ باز 98٪ (منبع: گارتنر)

– میزان پاسخگویی 45٪ (منبع: گارتنر)

– 95٪ از کل متون در مدت 3 دقیقه خوانده می‌شوند (منبع: فوربس)

– 75٪ از مردم مایل به دریافت پیشنهادهای موجود در پیامک رایگان هستند (منبع: مجله بازاریابی دیجیتال)

– پیشنهادات ارسال شده از پنل اس ام اس 10 برابر بیشتر از پیشنهادهای چاپی تاثیرگذارند (منبع: eMarketer)

– 50٪ از افراد مورد بررسی که از خرده فروشان پیامک تبلیغاتی دریافت کرده‌اند، در نهایت خرید انجام داده‌اند (منبع: نمودارهای بازاریابی)

– فروش از طریق ارسال اس ام اس با نرخ 40٪ بیشتر از کسانی که پیامک ارسال نمی‌کنند (منبع: OneReach)

بنابراین تقریبا تضمین می‌شود که هر ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک توسط مشتریانتان خوانده می‌شود – این بدان معناست که بازاریابی از طریق سامانه پیامکی فوق العاده قدرتمند است. بدیهی است که مانند هر روش بازاریابی، هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد، پاسخ‌ها و موفقیت‌ها می‌تواند از یک کمپین نسبت به کمپین دیگر متفاوت باشد و موارد مختلفی وجود دارد که می تواند بر میزان پاسخگویی یک کمپین بازاریابی با کمک پنل اس ام اس تاثیر بگذارد.

ارسال پیامک

مراحل بازاریابی از طریق ارسال پیامک:

  • تیتر و جمله اول کوتاه، شیرین و جذاب باشد.
  • طول محتوا کوتاه، شیرین و جذاب باشد به نحوی که بتواند پیام اصلی را برساند.
  • دقیقا در هر پیامک مشخص کنید که از چه شرکتی دارید، پیامک تبلیغاتی می‌فرستید.
  • پیامک رایگان حاوی پیشنهاد خرید جذاب و فریبنده با تاریخ انقضای مشخص باشد.
  • در پایان پیامک تبلیغاتی لینک بگذارید تا آنها کلیک کنند و مستقیم به وب سایت شما بروند
  • اطمینان حاصل کنید پیامک دقیقا برای مخاطبان هدف انجام می‌شود.
  • اطمینان حاصل کنید که پیامک تبلیغاتی در زمان مناسب ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو