پیامک و اجرای کمپین ارسال پیامک تبلیغاتی در این مقاله بررسی خواهد شد.

با نزدیک شدن به آخر سال مالی و تلاش تیم های فروش شما برای رسیدن به اهداف خود در سال جاری،  نباید آخرین فرصت خود را برای به دست آوردن مشتریان جدید از دست بدهید و به حداکثر رساندن درآمد پنل پيامکي خود برای این سال مالی را فراموش نکنید. . هیچ کانال بازاریابی همراهی بهتر از سامانه پیام کوتاه وجود ندارد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و هیچ پنل پیامکی ای بهتر از پنل پیامکی سهند سامانه برای دستیابی به حداکثر دسترسی مورد نیاز شما وجود ندارد.

برای کمک به شما در اجرای کمپین های پیام کوتاه مؤثر و ایجاد حداکثر تأثیر در پایان سال مالی، ما چند نکته مهم برای بازاریابی پیام کوتاه را برای شما شرح می‌دهیم.

1. از سبک مکالمه مخصوص به خود و شخصی استفاده کنید.

به شغل خود شخصیت بدهید و با مشتریان خود در ارتباط باشید. با متن های خود آنها را درگیر و ترغیبب کنید. با وارد کردن نام گیرندگان و سایر جزئیات سفارشی با استفاده از ویژگی های پنل پیامکی ما، سبک شخصی خود را به کمپین های انبوه پیامکی خود منتقل کنید.

2. با پیوست های پیامکی سهند سامانه حرف بیشتری برای گفتن داشته باشید.

شما می‌توانید لینک یک فهرست ، سایت ، رسید یا یک بروشور جذاب را در پیامک خود بگنجانید ، وقتی مشتریان بتوانند تمام اطلاعات را به راحتی و به آسانی در متن های شما پیدا کنند، نرخ تبدیل شما به طور چشمگیری بهبود می‌یابد.

3.متن واضح برای ترغیب مشتری به اقدام

از پیشنهادات ثبت نام گرفته تا درخواست بازخورد و نظر ، هنگامی که یک تماس فوری و سریع برای اقدام درست در محتوای متن وارد شود ، کمپین های پیامکی بسیار موثر واقع می‌شوند. بگذارید پیامک به عنوان یک دروازه بین شما و مشتریانتان از طریق تلفن همراه باشد و به شما برای جذب مشتری ، تعامل و بازخورد کمک کند.

4. پیامک‌ها را با نام تجاری خود ارسال کنید.

با توجه به میزان توجهی که خوانندگان به پیامک‌های ارسالی نشان می‌دهند ، ضروری است که نام تجاری ، محصول یا خدمات خود را در پیامک به صورت  برجسته مشخص کنید. در حالی که پیامک‌های معاملاتی را می توان با شناسه سفارشی فرستنده ارسال کرد ، متون تبلیغاتی می توانند با نام تجاری شما شروع شوند.

5. برای مشتریان یک فضای قابل بازگشت را فراهم کنید.

همانطور که صفحه رسانه های اجتماعی هر برند نشان می دهد، تکرار زیاد، پیام کوتاه یا ایمیل ناخواسته مشتریان را بسیار آزار می دهد. یک مسیر قابل بازگشت را در کمپین های خود بگنجانید و به مشتریان خود اجازه دهید هر زمان که لازم باشد به راحتی اشتراک خود را لغو کنند.

6. کمپین‌های های خود را برنامه ریزی کنید.

عجله در آخرین لحظه ، خطاها و تأخیرها ممکن است اغلب برای شما گران تمام شود. توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه اشتباه ، کمپین ها را حداقل یک روز قبل کاملاً تنظیم و برنامه ریزی کنید.

7. کمپین‌های خود را شگفت انگیز کنید.

با ارسال یک پیشنهاد غیرقابل اجتناب که می تواند باعث هجوم بیش از حد تماس ، نمایش و سفارش شود. با یک تکان بزرگ در کمپین خود در طی چند ساعت ، از ترافیک ، فروش و تنگناهای پشتیبانی خودداری کنید.

8. ارسال پیامک با برنامه‌های خودکار و قابل برنامه ریزی

ارسال دستی تبریکات تولد، هشدارهای سبد خرید رها شده و یادآوری اشتراک می تواند به دلیل خطر تاخیر و اشتباه بسیار دلهره آور باشد. با ادغام با API های پیامک ما ، ارسال هشدار و پیشنهادات پیامکی از وب سایت یا CRM خود را خودکار کنید.

9. اندازه گیری ، تست و بهینه سازی

اطمینان حاصل کنید که CTA ها را در تمام متون خود وارد کرده و از نزدیک مشاهده می کنید که چگونه متغیرهای مختلف مانند محتوای پیام ، نوع پیشنهاد ، زمان ارسال ، نام کسب و کار ، بر نرخ کلیک و نسبتهای تبدیل تأثیر می گذارد. با آزمایش ، اندازه گیری و تکرار ، می توانید کمپین های پیامکی بهینه‌ای را برای مخاطبان خود طراحی کنید.

منبع: www.textlocal.in

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو