با دریافت یک یادآوری متنی تعداد بیمارانی که نوبت خود را فراموش کرده و یا از دست می‌دهند، کاهش می‌یابد و به دنبال آن وقت‌های کنسلی نوبت هم کمتر می‌شوند.

سیستم ارسال پیامک یادآوری واقعا برای کسب و کارهای این چنینی مؤثر خواهد بود و شما با خرید سامانه پیام کوتاه از سهند اسمس می‌توانید تنظیم کنید تا به صورت زماندار پیامک‌های یادآوری برای نوبت یا پیامک یاداوری برای پرداخت شهریه یا پیامک یاداوری برای پرداخت اقساط و سایر پیامک‌های یاداوری به صورت خودکار ارسال شود.

نمونه متن پیامک برای یاد آوری نوبت

1- سالن‌های آرایش، یادآوری نوبت آرایشگاه

فردا ساعت 10:30 نزد “نام آرایشگاه/نام آرایشگر”برای کوتاهی مو نوبت دارید. پنل اسمس در صورت وجود هر گونه سوأل لطفا با شماره “شماره تماس” تماس بگیرید.

2- دندان پزشکان، یاداوری نوبت مطب دکتر و درمانگاه
نوبت دندانپزشکی شما نزد دکتر “نام پزشک” برای ساع پنل پیامکی “ساعت مورد نظر” روز “تاریخ مورد نظر” تنظیم شده است. “شماره تماس”

3- بانک‌ها، یاداوری زمان جلسات و پرداخت وام و…
شما در ساعت “ساعت مورد نظر” روز “تاریخ مورد نظر” در بانک مورد اعتماد خود “نام بانک” نوبت دارید. مدیر حساب شما “نام مدیر حساب” و شماره تلفن ایشان “شماره تماس” است.

4- مراکز زیبایی و ماساژ
“نام مشتری” عزیز، نوبت ماساژ تایلندی شما امروز ساعت 5 بعد از ظهر است. لطفا 10 دقیقه زودتر در سالن ماساژ تایلندی حاضر شوید.

5- نمایندگان املاک حقیقی
“نام مسئول” از سازمان املاک “نام املاک” پنجشنبه ساعت 2 بعد از ظهر ملک را به شما نشان می‌دهد. لطفا در صورت نیاز به تغییر زمان با این شماره “شماره تماس” تماس بگیرید.

6- سازمان‌های کاریابی
شما به مصاحبه با “نام شرکت” دعوت شده‌اید. جلسه مصاحبه شما ساعت 10 صبح همین چهارشنبه در “آدرس محل مصاحبه” برگزار می‌شود. لطفا در صورت بروز مشکل با این شماره “شماره تماس” تماس بگیرید. “نام مسئول” از واحد منابع انسانی “نام شرکت”

متن پیامک اطلاع رسانی و هشدارهای پیامکی

1- اطلاعیه های رسید بانکی
آقای “نام مشتری”، کارت اعتباری “نام کارت اعتباری” شما حاضر است. برای دریافت آن به “آدرس مورد نظر” مراجعه فرمایید.

2- اطلاعیه های رسید مرسولات پستی
بسته “کد بسته” شما به اداره پست خیابان “نام خیابان” تحویل داده شده است. واحد تدارکات SLN شما.

3- یادآوری تحویل
“نام شرکت/فروشگاه” : تلویزیون شما ارسال شده است. زمان تقریبی تحویل: “تاریخ”، “ساعت”. اگر در این زمان در منزل حضور ندارید، لطفا با شماره “شماره تماس” تماس بگیرید یا به این پیام پاسخ دهید.

4- اخطار وضعیت حساب
حساب شما در حال پردازش است! توجه داشته باشید که ممکن است فرآیند واریز وجه به حساب شما تا 2 ساعت طول بیانجامد. “نام شرکت/بانک/مؤسسه”.

5- اخطار لغو
متأسفانه جلسه امروز شما به علت بیماری مربی لغو شده است. با کلیک بر روی این لینک میتوانید یک جلسه جدید رزرو کنید: “لینک رزرو وقت”. “نام باشگاه/مرکز زیبایی”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو