کمپین بازاریابی پیامکی برای اینکه موفقیت آمیز اجرا شود و نتایج مورد نظر کسب و کارها را تامین بایدها و نبایدهایی دارد. شما یک بانک اطلاعاتی بزرگ ایجاد کرده‌اید، آنها را با جدیت دسته بندی می‌کنید، پنل پيامکي یک پیشنهاد عالی را برای هر بخش ایجاد کرده‌اید و از بهترین پنل پیامکی (سهند سامانه) استفاده می‌کنید.

با این حال، قبل از زدن دکمه “ارسال” هنوز چند باید و نباید برای کمپین بازاریابی پیامکی باقی مانده است و اغلب تفاوت اصلی بین یک کمپین متوسط و یک درخشان است.

با ده‌ها سال تجربه در بازاریابی پیام کوتاه، ما چند مورد را جستجو کردیم و به شما در این مقاله کمک می‌کنیم تا به طور موثرتری به مخاطبان خود برسید و اطمینان حاصل کنید که حداکثر بازده را برای فعالیت‌های پیامکی خود دریافت خواهید کرد.

بایدهای یک کمپین بازاریابی پیامکی

در ادامه مقاله بایدهای یک کمپین بازاریابی پیامکی معرفی و بررسی می‌شود.

محتوای پیامکی خود را کوتاه نگه دارید.

خواه یک یادآوری رزرو، تایید تحویل یا یک پیشنهاد فصلی ارسال می‌کنید، به یاد داشته باشید که آن را کوتاه و واضح تهیه کنید. همچنین می توانید از پیوست‌های سهند سامانه برای پیوست کردن پرونده‌ها و ایجاد یک پیام کوتاه فقط در 160 کاراکتر استفاده کنید.

فراخوانی واضح برای اقدام را ایجاد کنید.

هر پیام با هدف روشن پشت سر آن بیرون می‌رود. یک تماس فوری و سریع برای اقدام به طور معمول خط متنی است که باعث حرکت بعدی مشتری شما می‌شود. به طور معمول، این خط از گیرندگان می‌خواهد برای خرید بعدی خود از یک کد کوپن استفاده کنند، از آنها بخواهید که چیزی را با دوستان و سایر موارد به اشتراک بگذارند. هدف شما چیست، CTA خود را به کانون پیام تان تبدیل کنید.

این فرصت را به مشتریان می‌دهد که از استفاده از ادامه سرویس منصرف شوند.

مشتریان ممکن است قبلا رضایت داده‌اند از طریق پیام کوتاه تبلیغات شما را دریافت کنند، اما بعضی اوقات نظرشان تغییر می‌کند. با مسئولیت پذیری رفتار کنید و به آنها گزینه‌ای بدهید که در انتهای متن از استفاده از ادامه سرویس منصرف شوند. این به نفع کسب و کار شما نیز است، بنابراین شما می‌توانید بر روی مشتریان واقعی و هدف خود که بیشتر به استفاده از سرویس پیام کوتاه شما مایل هستند، تمرکز کنید و نتایج بهتری بگیرید.

اثربخشی کمپین پیامکی خود را دنبال کنید.

ردیابی عملکرد کمپین بازاریابی پیامکی شما برای آزمایش، اندازه گیری، اصلاح و بهینه سازی کمپین‌ها به بازدهی بهتر آن کمک می‌کند. برای مشخص کردن CTA مناسب، زمان مناسب ارسال پیام برای اطمینان از نرخ باز بودن بالا و همچنین نتایج دیگر از گزارش‌های سهند سامانه استفاده کنید.

از یک سبک مکالمه شخصی استفاده کنید.

با متن‌های خود مشتریان خود را درگیر، ترغیب و الهام بخش نگه دارید.

نبایدهای یک کمپین بازاریابی پیامکی

در ادامه مقاله نبایدهای یک کمپین بازاریابی پیامکی معرفی و بررسی می‌شود.

در زمان اشتباه متن ننویسید.

بازاریابی پیامکی به شما امکان می‌دهد تا در زمان واقعی با مشتری ارتباط برقرار کنید. 90٪ پیام‌ها کمتر از پنج دقیقه پس از دریافت خوانده می‌شوند. به همین دلیل است که باید پیام‌هایی را در حدود زمانی که می‌خواهید گیرندگان بخوانند، ارسال کنید.

URL های طولانی را وارد نکنید.

اگر می خواهید لینک به یک مقاله، کانال آپارات یا وب سایت خود وارد کنید، فراموش نکنید که آن را کوتاه کنید. لینک طولانی تر بسیار غیر حرفه‌ای به نظر می‌رسد و ممکن است توسط گیرنده اسپم شناخته شود.

فراموش نکنید که خودتان را معرفی کنید.

مهم است که در پیامک تبلیغاتی خود نام برند، محصول یا خدمات خود را برجسته کنید. اطمینان حاصل کنید که اهداف و فعالیت شرکت خود را به طور واضح در پیامک معرفی می‌کنید.

از لحن گفتاری استفاده نکنید.

اگرچه، شخصی کردن لحن گفتاری برای ایجاد یک کمپین بازاریابی پیامکی موفقیت آمیز است، استفاده از لحن عامیانه و غیر رسمی با املای غلط واژگان و کلمات به نظر می‌رسد غیر حرفه ای است و پیام شما به راحتی توسط گیرنده نادیده گرفته می‌شود.

مکالمه خود را یک طرفه نکنید.

ارسال پیامک به دیوار بی معنی است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که پیامک یک طرفه نیست. مشتریان خود را تشویق کنید که به شما پاسخ دهند. می‌توانید از آنها بخواهید که برای ارسال پیشنهاد ویژه، متن ارسال کنند یا نظرسنجی برای آنها ارسال کنید. این همچنین به شما فرصتی می دهد تا پایگاه داده خود را انتخاب کنید.

منبع: www.textlocal.in

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو