سامانه پیامکی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است. کسب و کارها میتوانند از طریق سامانه پیام کوتاه برای مخاطبین هدف خود، اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کنند. پنل اس ام اس جزو ابزارهای بازاریابی موبایلی است. به جرات می توان گفت که بازاریابی موبایلی اکنون یکی از بهترین انواع بازاریابی برای کسب و کارهای مختلف است. با این حال، برخی از کسب و کارها هنوز تمایلی به استفاده از سامانه پیامکی عنوان ابزار بازاریابی موثر کسب و کار خود، ندارند.
طبق گفته Salesforce، بیش از 70٪ از بازاریابان اظهار داشتند که پنل پيامکي بازاریابی موبایلی برای تجارت آنها مهم است و درست. Shopify میگوید 50.3٪ از ترافیک تجارت الکترونیکی اکنون از طریق موبایل انجام میشود و این تعداد در حال افزایش است. 81٪ از مصرف کنندگان برای برقراری ارتباط با کسب و کارهای مورد علاقه خود دریافت اس ام اس و خواندن آن از طریق موبایل ترجیح میدهند.
بنابراین پنل پیامک باید راهی برای پیشرفت کسب و کارها باشند؟
نه
نه اینطور نیست
مگر اینکه پول زیادی برای طراحی و توسعه داشته باشید و حتی اگر هم داشته باشید، واقعیت موضوع این است که مشتریان ارسال پیامک به موبایل خود را ترجیح میدهند …
بنابراین، اجازه دهید نگاهی به دلایل عدم استفاده از سامانه پیامک برای بازاریابی توسط برخی از کسب و کارها بیندازیم …
دلایل عدم استفاده از سامانه پیامکی برای بازاریابی
در ادامه مقاله برخی از دلایل عدم استفاده کسب و کارها از سامانه پیامکی بررسی میشود.
1. “ما شماره موبایل مخاطبین هدف را نداریم”
روشهای ساده در سامانه پیامکی برای جمع آوری شماره موبایل مخاطبین هدف وجود دارد.
2. “این یک ابزار بازاریابی بسیار مدرن و جدید نیست”
بازاریابی از طریق پنل اس ام اس ‘ساده و موثر است و مشتریان شما آن را دوست دارند! کسب و کارهای حرفهای هر روز از آن برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده میکنند.
3.”روند استفاده از آن زمانبر و پیچیده است”
از ثبت نام تا ارسال پیامک های شما – حدود 5 دقیقه.
4.”خوب است، اما مطمئن نیستیم که بودجه لازم را برای آن خواهیم داشت”
این یک روش بازاریابی بسیار کم هزینه است.
5.”بازاریابی ما در حال حاضر بسیار خوب کار میکند”
از این روش در کنار روشهای دیگر بازاریابی خود استفاده کنید، بازاریابی شما عالی میشود!
منبع: textmarketer