سامانه پیام کوتاه یکی از ارزانترین و بهترین ابزارهای بازاریابی است که از آن می‌توان برای ارسال پیامک به صورت انبوه به مخاطبین استفاده کرد. در دنیای تجارت مدرن روش‌های زیادی برای بازاریابی و تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد و بازاریابی از طریق پنل پیامک نیز یکی دیگر از این راه‌ها است. با این حال، این روش می‌تواند نتایج خیلی بیشتر و بهتری داشته باشد. بازاریابی از طریق سامانه پیامکی یکی از بهترین و مدرن ترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

معرفی سامانه پیامکی برای بازاریابی

با استفاده از یک پنل پیامک به راحتی می‌توانید برای مخاطبان هدف خود اس ام اس ارسال کنید. حتی از سامانه ارسال پیام کوتاه می‌توان برای دریافت پیامک استفاده کرد. در این دنیای پر سرعت و مدرن، مردم می‌خواهند پنل پيامکي با آنها به راحتی ارتباط برقرار شود، روشی خوب و سریع و راحت که متناسب با سبک زندگی آنها باشد و دقیقا به همین دلیل است که بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه اکنون در بین مشتریان و کسب و کارها بسیار محبوب است.

سامانه پیام کوتاه

نتایج مثبت استفاده از سامانه پیامکی برای مشتریان

همه ما تلفن‌های همراه خود را دوست داریم. آنها هرگز از ما دور نمی‌شوند، آنها بهترین و  قابل اعتماد ترین دوستان ما هستند که همه جا همراه مان هستند. زندگی از طریق آنها راحت تر و لذت بخش تر است. آنها به ما اجازه می‌دهند عکس بگیریم، آلارم بیداری تنظیم کنیم، مانده بانکی مان را بررسی کنیم، پرداخت کنیم، به موسیقی گوش کنیم، کتاب بخوانیم، فیلم بخوانیم، فیلم تماشا کنیم، سیستم گرمایش منزل و محل کار خود را روشن کنیم … این لیست می‌تواند ادامه یابد. اما اساسا، بازاریابی از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه بهترین راه برای برقراری ارتباط فوری ، سریع و راحت است.

نتایج مثبت استفاده از سامانه پیامکی برای کسب و کارها

استفاده از سامانه  پیامکی برای کسب و کارها نیز سریع، آسان و راحت است. آنها می‌توانند از طریق پنل پیامک اس ام س ها را به صورت انبوه با کلیک یک دکمه برای همه ارسال کنند. سپس می‌توانند از طریق پیگیری ببینند چند نفر بر روی لینک‌ها کلیک کرده و چه تعداد از اس ام اس ها دیده نشده است.

98٪ از کل پیام های متنی خوانده می‌شوند (منبع: گارتنر)

– 95٪ از کل متون در مدت 3 دقیقه خوانده می‌شوند (منبع: فوربس)

این بدان معناست که کسب و کارها عاشق بازاریابی از طریق پنل پیامک هستند زیرا می‌توانند تضمین کند که پیامک‌ها فوراً خوانده می‌شوند!

 

سامانه پیام کوتاه

کاربرد سامانه ارسال پیام کوتاه برای کسب و کارها

استفاده از پنل پیامک برای کسب و کارها کاربرد زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

– معرفی یک محصول یا خدمات جدید

– فروش یا پیشنهادات

– اطلاعیه

– به روز رسانی‌های تحویل

– یادآوری برای استفاده از تخفیفات و خدمات جدید

– اخبار مهم

– خدمات مشتری

– پشتیبانی

منبع: textmarketer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو