مجموعه‌ای از نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. سهند اسمس، بهترین سامانه پیامکی با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک با رابط کاربری ساده پاسخگوی تمامی نیازهای شماست.

چرا باید به فکر تبلیغات سالن زیبایی باشیم؟

مهم ترین دلیل این که باید به فکر تبلیغات باشید، مسئله برندینگ سالن زیبایی شماست زیرا اگر خدمات شما بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد و بهتر از تمام رقبا باشد، ولی شما شناخته شده نباشید یا برند نباشید، نمی توانید کسب درآمد خوبی داشته باشید، پس برای اینکه بتوانید با سرعت بالاتری برند شوید و مشتری بیشتری جذب کنید، نیاز به تبلیغات سالن زیبایی دارید. یکی از روش‌های کم هزینه برای تبلیغات سالن زیبایی خرید سامانه پیامکی است. شما با خرید سامانه پیامکی می‌توایند به صورت هدفمند سن و جنسیت افرادی که در منطقه‌شما هستند را مشخص نموده و به این شماره‌ها پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنید.

معمولا برای اینکه یک آرایشگاه و سالن زیبایی بتواند مشتریان زیادی به خود اختصاص بدهد و بتواند در بازار سهم زیادی را از آن خود کند لازم است تا تبلیغاتی را انجام دهد، این تبلیغات می‌تواند به روش‌های متفاوت و بسیار مختلفی صورت گیرد که می‌توان از آنها تبلیغات تراکت، بیلبورد، مجله‌های زیبایی، تبلیغات در سایت، رپورتاژ خبری، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تبلیغات تلویزیون نام برد.

برای تبلیغاتی سالن زیبایی نیازمند متن تبلیغ نویسی هستید تا نکاتی بتوانند با مشتری ارتباط برقرار کنند.

 

نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در آگهی های تبلیغاتی

در ابتدا باید عنوانی جذاب و یک نصف جمله را با تیتری بزرگ در اول بنویسیم که خواننده را مجذوب خودش کند و او را وادار به خواندن ادامه ی متن نماید.

بعد از اینکه این کار را انجام دادیم باید در ادامه ی متن احساس نیاز را ایجاد کنیم، ما در زیر مثال هایی را برای شما آورده ایم.

 

به موهایتان زندگی ببخشید!!!

آیا شما هم دچار ریزش مو شده اید؟ آیا شما نیز موهایتان سفید شده است و دوست ندارید که سفید بمانند؟ آیا شما نیز دوست دارید با یک تحول در مدل مویتان تبدیل به شخص دیگری شوید؟ اگر جواب سوال های بالا بله است با ما همراه باشید!!

آرایشگاه زنانه فوق تخصصی ….. با کادری مجرب و حرفه ای در خدمت شما است تا بتواند شما را از این نیز جوان تر کند و به زندگی شما جلوه و رنگی تازه ببخشد. اگر شما نیز دوست دارید که 10 سال جوان تر شوید با ما از راه های زیر تماس بگیرید.

آدرس آرایشگاه…..

آدرس سایت……

آدرس ایمیل……

شماره تماس……..

جوانی را با ما تجربه کنید.

 

زیباتر از همیشه با سالن مدا
*خدمات آرایش و رنگ مو*
با نشان دادن این پیامک
” 20 درصد تخفیف ویژه” از ما بگیرید.
تلفن رزرو : 021666xxxxx

 

دلت یه تنوع میخواد؟
میخوای از همیشه زیباتر باشی؟
*پکیج کراتین و رنگ مو*
با تخفیف ویژه در سالن شقایق
فقط تا 3 روز

 

همیشه وقت برای جبران هست!!!

آیا فکر می کنید سنتان بالا رفته و دیگر نمی توانید مانند سابق زیبا و جذاب باشید، مطمئن باشید که این یک فکر غلط و نادرست می باشد، می پرسید چرا؟ با ما همراه باشید.

اگر تا بحال به فکر پوست و موی خود نبوده اید و احساس می کنید جوانیتان رو به زوال است دیگر نگران نباشید زیرا که آرایشگاه زنانه فوق تخصصی …… افتتاح شد و شما از این پس می توانید از پوست و موی خود معذرت خواهی کنید و به دنبال جبران اشتباه هایتان حرکت کنید.

 

نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در بیلبورد

همانطور که می‌دانیم در بیلبوردها و تبلیغات اینگونه تنها یک متن جذاب و قدرتمند با یک عکس زیبا لازم است به این دلیل که این تبلیغات در مکان‌هایی نیستند که بشود به راحتی مطالعه‌شان کرد بلکه خیلی گذری از آن‌ها رد می‌شویم و تنها یک جمله و عکس را مشاهده می‌‌کنیم.

برای اینگونه تبلیغات تنها کاری که باید انجام داد استخدام یک طراح زبده و کارکشته است تا بتواند به راحتی با یک طرح زیبا و همچنین یک متن جذاب مشتری ها را به سمت شما خدایت کند.

متن‌هایی که می‌شود برای آرایشگاه زنانه در بیلبورد اجرا کرد به این شکل می‌باشند:

 

  • از موهایتان عذرخواهی کنید.
  • همیشه راهی به سوی زیبایی وجود دارد
  • با ما حرکت کن تا بتونی از همه جلو تر باشی
  • زیبایی تو با ما بیمه کن

 

باید توجه کرد که برای هر متنی مخصوصا متن‌های بالا باید یک تصویر بسیار زیبا و خاص قرار داد تا میزان اثر پذیری آن بالاتر برود.

نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در مجله های زیبایی و رپورتاژ خبری

در مجله های زیبایی و رپورتاژ های خبری دیگر جا برای تبلیغ بسیار زیاد است و می توان به راحتی هر آنچه که می خواهید مشتریان در رابطه با آرایشگاه شما بدانند بگویید و به راحتی مشتریان را از امکانات آرایشگاه خود با خیر کنید.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

یک نمونه از تبلیغ آرایشگاه زنانه در مجله و رپورتاژ

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه ……

به سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه …… در …… خوش آمدید.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه …… آماده ارائه کلیه خدمات آرایش و زیبایی به بانوان محترم می باشد. ارائه جدیدترین و به روز ترین مدل های عروس مطابق با سلیقه شما

 

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

انجام کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی شامل

– اکستنشن موی 100 درصد طبیعی و درجه یک به روش کراتین، رینگ، دوخت و بافت با تقسیم بندی صحیح و بی نقص بدون آسیب به مو

 

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

– پاکسازی پوست صورت همراه با ماساژ و آبرسانی با محصولات درجه یک خارجی و ایرانی

– خدمات ناخن، ژل و پودر

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

– تحول در آرایش با جدیدترین تکنیک ها و دیزاین های ناخن و امکان استفاده از پک شخصی به درخواست خود شما

 

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

– ارائه تمامی خدمات آرایشی در محیطـی پر انرژی با کادری مجرب و حـرفـه ای

– گریم و آرایش حرفه ای عروس توسط گریمور های مجرب و بافکر و ذهن بالا با مدرک آرایش از آلمان

 

نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در وبسایت و شبکه های اجتماعی

این تبلیغات که به تازگی یکی از مهمترین تبلیغات در این عصر شده‌اند، بهترین و کم هزینه ترین و همچنین پر یازده ترین نوع تبلیغات در این زمینه هستند و می‌توان به جرات اعتراف کرد که این تبلیغات بهترین هستند و می‌توان در آن ها هر ابعادی از خدمات خود را تبلیغ کرد.

متن‌ها در این نوع تبلیغات می‌توانند جادو کنند و مخاطب را شیفته و مجنون خدمات شما کنند، در این زمینه شما تنها نیاز دارید که یک نویسنده‌ی سئو کار برای سایت خود استخدام کنید و به او بگویید که از کارهایی که شما در آرایشگاه و مرکز زیبایی تان انجام می دهید مطالب و عکس قرار دهد و کار شما را تبلیغ کند، بهترین شکل کار شما در کل کشور شناخته می شود و می توانید حتی از نقاط دیگر کشور نیز مشتری جذب کنید، به همین سادگی اما متن ها باید چگونه باشند

این متن ها باید جامع و کامل باشند و دربرگیرنده ی تمامی اطلاعات مرکز زیبایی و آرایشگاه شما باشند، همچنین باید این اطلاعات از یک سری از قوانین گوگل که برای صفحات اول گوگل استفاده می شوند بهره‌مند باشد تا سایت شما بتواند در بین چند سایت اول قرار بگیرد.

 

نکات مهم در تبلیغات در فضای مجازی

در صفحاتی تبلیغ کنید که اعضای واقعی و فعالی دارند و آن پیج را دوست داشته باشند نه اینکه در فضا هایی تبلیغ کنید که تعداد زیادی فالوور فیک و تقلبی دارند.

عکس‌های تبلیغاتی شما نباید دارای نوشته های زیاد و طولانی باشد، ترکیب چند تصویر بی کیفیت هم کسی را جذب نمی کند.

تبلیغ نیز باید بسیار کوتاه باشد چون متن بلند اصلا خوانده نمی شود. همچنین باید بسیار جذاب و دارای مطالب جدید باشد.

در بین تبلیغات حتما از تخفیف های جذاب نیز استفاده کنید تا مخاطب برای یک بار نیز شده به آرایشگاه شما بیاید و سپس کم کم مشتری ثابت شما شود.

یک نمونه متن برای تبلیغ آرایشگاه زنانه

آرایشگاه زنانه….. با افتخار اعلام می‌کند که برای خدمت رسانی به همشهریان گرامی به تازگی یک مرکز زیبایی برای بانوان گرامی افتتاح کرده است و برای خوش آمد گویی به اولین مشتریان تخفیفات جالب و بسیار جذابی را ارائه می‌کند، ما خوشحالیم که می‌توانیم در خدمت شما دوستان و همراهان گرامی باشیم، اولین مشتریان می‌توانند بنا به هر خواست‌های خود تا…. درصد تخفیف را دارا باشند و با خوشحالی و رضایت کامل زیبایی را از ما هدیه بگیرند‌.

زیبایی دیگر اتفاقی نیست و شما هم می‌توانید مانند سابق یک فرد جذاب و زیبا روی باشید برای این کار تنها کافی است که با ما همراه باشید.

آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی …… با قدرت در انجام امور زیبایی و تمامی خدمات مدرن و تکنیک های منحصر به فرد با کادر مجرب و دوره دیده در اروپا آماده ی خدمت رسانی و بازسازی پوست و موی شما می باشد، تنها کافی است که تلفن را بردارید و یک وقت برای خود در آرایشگاه و سالن زیبایی رزرو کنید.

ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که می‌توانید با تمامی اثرات پیری در صورت و پوست و موی خود خداحافظی کنید و با دوره‌های زیبایی ما تا ۲۰ سال جوان تر به نظر برسید.

بهترین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی چیست؟

یکی از سوالات بسیاری از مدیران آرایشگاه و سالن‌های زیبایی این است که چگونه مشتریان بیشتری را جذب کنیم؟ با توجه به اینکه تعداد آرایشگاه و سالن زیبایی در سطح شهر روز به روز در حال افزایش می‌باشد، می‌توان گفت جذب مشتری جدید و نگه داشتن مشتریان ثابت بسیار دشوار بوده و آرایشگاه و سالن های زیبایی نیازمند تبلیغات صحیح و اصولی جهت معرفی خدمات آرایشگاه می‌باشند.
اولین گام برای جذب مشتری آرایشگاه و سالن زیبایی خدمات و کیفیت کار و مواد مرکز می‌باشد. با توجه به اینکه بانوان تمایل دارند برای زیبایی چهره و نیز خدمات مراقبتی پوست و مو به آرایشگاه وسالن های مجهز و نیز بهداشتی بروند به همین دلیل جهت بهتر دیده شدن و جذب مشتری باید آرایشگاه و سالن زیبایی شما مجهز، بهداشتی و نیز دارای کادر متخصص و حرفه‌ای باشد.

 پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

انجام تبلیغات سالن زیبایی بسیار گسترده می باشد. برای تبلیغ سالن زیبایی می توان به چاپ کارت ویزیت، ارسال پیامک و … اشاره کرد. اما در تمامی این تبلیغات وجود شعار تبلیغاتی برای معرفی و ماندگاری سالن زیبایی در ذهن مشتری بسیار مهم می‌باشد.
با انتخاب صحیح شعار تبلیغاتی می توان خدماتی را که در سالن ارائه می شود به مشتریان معرفی کرد. جالب است بدانید در بیشتر شغل ها ثابت شده که شعار تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی بر روی جذب مشتری داشته است.

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

شعار تبلیغاتی چیست؟

به مجموعه ای از کلمات و عبارت که در کنار هم قرار می گیرند تا یک آرایشگاه و سالن زیبایی را به مشتریان معرفی کنند شعار تبلیغاتی گفته می‌شود.
شعار تبلیغاتی در چند کلمه خلاصه می‌شود معمولاً بیشتر سالن های زیبایی و آرایشگاه در کنار لوگوی خود یک شعار تبلیغاتی هم دارند. لوگو بصورت تصویری و شعار تبلیغاتی بصورت کلامی آرایشگاه را به دیگران معرفی می‌کند.
وجود لوگو و نیز شعار تبلیغاتی سالن زیبای در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار بوده و می توان گفت چنانچه درک مفهوم این دو راحت باشد به خوبی به خاطر سپرده می‌شود.

بهترین نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

هدف از انتخاب شعار تبلیغاتی برای سالن زیبایی چیست؟ چرا برای تبیلغات آرایشگاه شعار تبلیغاتی نیاز است؟
هدف از انتخاب شعار تبلیغاتی این است که خدمات و پیام آرایشگاه را در ذهن مشتری قرار دهیم. بطوری که اگر مشتری برای مدتی به آرایشگاه و سالن زیبایی شما مراجعه نکرد، اما شعار تبلیغاتی را به یاد داشته باشد.

ویژگی انتخاب شعار تبلیغاتی سالن زیبایی چیست؟

برای موفقیت و کسب شهرت سالن زیبایی باید یک شعار تبلیغاتی تاثیرگذار را برای آرایشگاه انتخاب کنیم.

  1.  شعار تبلیغاتی سالن زیبایی باید در ذهن مشتری ماندگار باشد.
  2.  شعار تبلیغاتی سالن زیبا باید در چند ثانیه منظور و مفهوم خود را به درستی انتقال دهد نه اینکه مستقیماً آرایشگاه را تبلیغ کند.
  3.  شعار تبلیغاتی آرایشگاه باید کوتاه و گیرا باشد.
  4.  شعار تبلیغاتی باید مزایا و فواید خدمات آرایشگاه را تبلیغ کند.
  5.  شعار تبلیغاتی باید سالن زیبایی را متفاوت نشان دهد.
  6.  باید احساسات مثبت را در مورد سالن زیبایی به مشتری منتقل کند.

 

نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی

چنانچه سالن زیبایی در کنار خدمات صادقانه و نیز شیوه صحیح و اصولی بتواند بهترین شعار تبیلغاتی خود را انتخاب کند بی شک برای همیشه مشتریان ثابت خود را نگه داشته و نیز می تواند در جذب مشتریان جدید موفق باشد.

بعنوان مثال نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی : “یک زن برای تغییر نیاز دارد که اول موهایش را کوتاه کند”

سالهاست که این جمله به عنوان یکی از بهترین شعارهای تبیلغاتی سالن های زیبایی بکار می رود. به دلیل وجود قدرت کلمات، این جمله در ذهن مشتری ماندگار است.

از دیگر نمونه پیامک تبلیغاتی سالن زیبایی می توان به این جملات اشاره کرد:

– به موهایتان زندگی ببخشید
– همیشه وقت برای جبران هست
_ از موهایتان عذرخواهی کنید
_ همیشه راهی به سوی زیبایی وجود دارد
_ برای زیبایی ما را انتخاب کن
_ با ما حرکت کن تا بتونی از همه جلو تر باشی
_ زیبایی تو با ما بیمه کن
– برای جذابیت و زیبایی با ما همراه باشید
-یک وقت برای زیبایی خود رزرو کن
– زیبایی را از ما هدیه بگیر

چنانچه برای شعار تبلیغاتی سالن زیبایی یک تصویر بسیار زیبا و خاص قرار دهد میزان اثر پذیری بالاتر می رود.

نمونه پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی سالن زیبایی

در اینجا چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی سالن زیبایی و آرایشگاه آورده شده است که می توانید برای افزایش نرخ پاسخ خود پیاده سازی کنید.

چند نمونه متن اس ام اس یادآوری زمان مراجعه

وقت سشوار خود را در سالن “نام سالن” و “ساعت” فراموش نکنید! برای تایید عدد 1 و برای لغو عدد 2 را ارسال کنید. به زودی میبینمت!

 

سلام ” نام مشتری” عزیز! می خواستم زمان حضور فردا بعد از ظهر شما را در سالن “نام سالن” به وقت “ساعت” یادآوری کنم. لطفاً برای لغو با “شماره تلفن” تماس بگیرید. به زودی میبینمت!

 

چند نمونه متن پیامک زمان مراجعه لحظه آخری

سلام “مشتری” عزیز. با رزرو قرار ملاقات برای سه شنبه یا پنجشنبه ، 20 درصد تخفیف برای آرایش بعدی خود دریافت کنید. برای رزرو قرار خود با “شماره تلفن” تماس بگیرید.

متن های تبلیغاتی (برای تشویق به انتخاب بیشتر)

با NAILS به این متن پاسخ دهید و 50٪ از مانیکور یا پدیکور بعدی خود تخفیف بگیرید.

تخفیف های دوست (برای گسترش مشتری)

این پیامک را با یک دوست به اشتراک بگذارید و به این متن پاسخ دهید تا در “نام سالن” یک اصلاح و سشوار هدیه بگیرید.

روز بارانی (برای روزهای کم مشتری)

امروز برای بیرون رفتن کاملا آماده نیستید؟ ما ارزش آن را برای شما فراهم خواهیم کرد! امروز این متن را به یکی از آرایشگاه های ما نشان دهید و از 50٪ تخفیف اصلاح بهره مند شوید.

 

نظرسنجی پیامکی از مشتریان سالن زیبایی

فکر می کنید کارکنان ما چه چیزی را می توانند بهبود دهند:

1. مهارتهای اجتماعی

2. سرعت

3. تجهیزات

امروز رای دهید و در مراجعه بعدی خود 20٪ تخفیف بگیرید.

 

مشتریان را برگردانید

دلتنگ شما هستیم! اگر تا 72 ساعت آینده رزرو مراجعه بگذارید، سشوار رایگان دریافت می کنید. به زودی میبینمت! “نام سالن”

مدتی شما را ندیده ایم! امروز یک قرار ملاقات رزرو کنید و یک مانیکور رایگان دریافت کنید. به زودی میبینمت! “نام سالن “

 

ارسال پیامک در مناسبت های خاص به مشتریان سالن زیبایی

تولدت مبارک ” نام” عزیز! هدیه تولد “نام سالن” به شما یک سشوار اختصاصی با 50٪ تخفیف است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو