در این مقاله می‌خواهم در چند مورد متن پیامک تبلیغاتی برای رستوران و کترینگ صحبت کنیم و رازهایی برای ارسال پیامک جذاب برای تبلیغات رستوران را به شما آموزش دهیم. حتما تاکنون پیامک‌های تبلیغاتی مختلفی از رستوران‌ها و مغازه‌ها دریافت کرده باشید. کدام رستوران را هنوز به یاد دارید؟ چرا نام این رستوران در مقابل ده‌ها رستوران دیگر در ذهن شما نقش بسته است؟

شما با خرید سامانه پیام کوتاه سهند اسمس می‌توانید به صورت منطقه‌ای یا ارسال پیامک از روی نقشه یا کدپستی و… نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام نمایید حتی می‌توانید با استفاده از دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان شماره موبایل مشتریانی که یک مرتبه به رستوران شما مراجعه کرده‌اند را جمع‌آوری کرده و نسبت به ارسال پیامک به مشتریان قدیمی و وفادار خود اقدام نمایید.

متن پیامک تبلیغاتی را باید از دو منظر دید:

  • نگارش اصل پیامک تبلیغاتی
  • محتوای پیامک تبلیغاتی

 

کلمات موثر را در متن پیامک مشخص کنید

در نمونه متن تبلیغاتی خود سعی کنید کلمات مهم را از بقیه متن جدا کنید. برای این کار می توانید از علائم نگارشی مانند * قبل و بعد از کلمه کلیدی در متن پیامک استفاده کنید.

متن پیامک را به صورت ساده و قابل فهم بنویسید

به خاطر داشته باشید که مخاطبان شما معمولاً در حرفه شما متخصص نیستند، بنابراین استفاده از کلمات تخصصی جذابیت متن شما را کاهش می‌دهد. استفاده از متن ساده و قابل فهم اثربخشی متن تبلیغاتی پیامکی را افزایش می‌دهد.

همیشه در نظر داشته باشید که استفاده صحیح از نکات نوشتاری در تبلیغات پیامکی می تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

شروع جذاب اس ام اس را فراموش نکنید

مطمئنا یک شروع خوب در همه چیز از یک فیلم گرفته تا یک سفر می تواند حس خوبی داشته باشد. تبلیغات پیامکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و شروع جذاب پیامک می تواند مخاطب را به خواندن انتهای متن پیام جذب کند.

اگر قصد دارید برای مشتریان خود و افرادی که نام و شماره آنها را ذخیره کرده اید پیامک ارسال کنید. استفاده از ویژگی پیام متنی کلمه کلیدی یا ارسال پیامک انبوه به نام شخصی می تواند شروع خوبی باشد. در سامانه پیامکی به راحتی می توانید شماره مشتریان خود را در دفترچه تلفن سامانه پیامکی ذخیره کنید و یا از تابع ارسال پیامک از فایل اکسل و آپلود فایل اکسل شامل نام و شماره افراد برای ارسال پیامک گروهی به صورت همزمان استفاده کنید، اما به طور خودکار برای هر فرد با نام ارسال می‌شود.

برای متن پیامک محدودیت زمانی تعیین کنید

سعی کنید در متن پیامک محدودیت زمانی تعیین کنید تا کاربر در اسرع وقت به متن پاسخ دهد و آن را برای بعد معطل نکند. اگر تخفیف یا پیشنهادی را مد نظر دارید، حتماً دوره زمانی را در نظر بگیرید.

مفید بودن پیامک برای مخاطب

با توجه به حجم زیاد پیامک های تبلیغاتی انبوه، ممکن است عموم مردم متوجه شوند که شما فقط قصد تبلیغ و سوء استفاده از مخاطب را دارید. اما اگر گیرنده پیامک تبلیغاتی شما فکر می‌کند که این متن برایش مفید است، آن را حس نمی کند و حتی می تواند به دلیل مفید بودن پیامک ارسالی، آن را برای دوستانش ارسال کند و به راحتی و رایگان برای شما تبلیغ کند.

بنابراین امتیاز ویژه ای در متن پیام برای مخاطبان خود در نظر بگیرید تا از دور زدن و حذف آسان پیام جلوگیری کنید.

توجه به زمان ارسال پیامک های‌تبلیغاتی به رستوران‌ها و فراتر از آن می تواند در جذب مخاطب تاثیرگذار باشد. معمولا قبل از ناهار و شام، پیامک های تبلیغاتی برای رستوران‌ها می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد.

از طریق پیامک با مخاطب ارتباط برقرار کنید

حتما در متن خود راهی برای ارتباط با مخاطبین قرار دهید تا گیرنده پس از دریافت پیام تبلیغاتی با شما ارتباط برقرار کند و به پیام شما پاسخ دهد و همچنین بتوانید بازخورد پیامکی که ارسال کرده اید را درک کنید.

راه های ارتباطی مختلفی مانند کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام، آدرس، شماره تماس وجود دارد. اما آمار نشان می دهد که قرار دادن شماره تماس در متن پیام موثرتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو