پنل اس ام اس یکی از بهترین ابزارهای کمپین بازاریابی است که بسیاری از کسب و کارها از این ابزار استفاده می‌کنند. در سال 2015، هر ​​کاربر روزانه به طور متوسط، سه ساعت از زمان خود را صرف استفاده از تلفن همراه برای انجام کارهایی غیر از برقراری تماس کرده است.

تلفن همراه به یک بخش اساسی در زندگی روزمره ما و یک ابزار خرید پنل پيامکي ضروری تبدیل شده است.چه خرید به صورت آنلاین و چه خرید از یک فروشگاه فیزیکی، تلفن‌های همراه ما اغلب جزء لاینفک تجربه خرید ما هستند.

اخیرا Business Insider یافته‌هایی را منتشر کرد که نشان می‌دهد تلفن هوشمند به مهمترین رابط بخش خرده فروشی با مشتریان تبدیل شده است. در حقیقت، 60٪ از زمانی که مصرف کنندگان به فروشندگان آنلاین اختصاص می‌دهند از طریق تلفن‌های همراه آنها است.

فرصت‌های استفاده از تلفن‌های همراه در برنامه‌های بازاریابی و وفاداری در سال‌های اخیر گسترش یافته است. با این وجود هسته اصلی بازاریابی موبایلی هنوز بازاریابی از طریق پنل اس ام اس است. در سال 2015، شرکت‌ها 1.6 میلیارد پیام متنی مربوط به بازاریابی، اعلان‌های تحویل و سایر پیام‌های ایجاد روابط برای مشتریان ارسال کردند.

بازاریابی از طریق ارسال پیامک سریع، ساده و مقرون به صرفه است. 90٪ از پیامک‌های ارسالی در مدت سه دقیقه پس از تحویل خوانده می‌شوند. فرصت‌های استفاده از پیام کوتاه در برنامه‌های بازاریابی و وفاداری مشتریان تقریبا بی پایان است.

روش‌های استفاده از پنل اس ام اس برای بازاریابی و ارتباط با مشتری

در اینجا روش‌های استفاده از پنل اس ام اس برای بازاریابی و ارتباط با مشتری معرفی و بررسی می‌شود.

 

پنل اس ام اس

1-مشتریان جدید را از طریق پیامک درگیر کنید.

آیا در کسب و کار خود از تبلیغات چاپی، رادیویی یا تلویزیونی برای جذب مشتریان جدید استفاده می‌کنید؟ با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید پیام‌های بازاریابی خود را به راحتی و بسیار ارزان برای مشتریان ارسال و با آنها بهتر ارتباط برقرار کنید. در پایان هر اس ام اس ارسالی می‌توانید لینک سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را قرار دهید تا مخاطبین بتوانند مشارکت و تعامل بیشتری داشته باشند. شرکت‌های ارائه دهنده سامانه پیامکی دارای بانک گسترده از شماره‌های مخاطبین مختلف است که آنها را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند.

 

2- ترافیک و نرخ تبدیل با بازاریابی از طریق پنل اس ام اس افزایش می‌یابد.

پس از ورود مشتریان، ادامه گفتگو به طور مستقیم در تلفن‌های همراه آسان‌تر می‌شود. سامانه پیام کوتاه را به فهرست تماس یا سیستم CRM شرکت خود وصل کنیدتا بتوانید همزمان به صدها مشتری دسترسی پیدا کنید. پیشنهادات بازاریابی از طریق پنل اس ام اس رایگان می‌تواند ترافیک ورودی را به وب سایت‌ها هدایت کند،تصمیمات خرید را سرعت بخشد و نرخ تبدیل را افزایش دهد.

 

3-خرید و تایید سریع را با پیام کوتاه ساده کنید.

پیامک همچنین می‌تواند به مشتریان امکان دهد خرید مستقیم از تلفن‌ همراه خود انجام دهند.این برای مصرف کننده راحت تر است و برای شما به عنوان ارائه دهنده خدمات، مقرون به صرفه است. و این می‌تواند مفید باشد چه شما در حال فروش یک کالا و محصول و یا ارائه خدمات باشید.

شرکت‌های تاکسی اینترنتی می‌توانند از طریق پنل اس ام اس به مشتریان این امکان را دهند  که سفرهایی را با استفاده از پیام کوتاه رزرو کنندو وقتی تاکسی آنها در راه است، پیامک تایید ارسال کنند.

شرکت‌های فروش بلیط اتوبوس و قطار می‌توانند هم فروش و هم توزیع بلیط را از طریق پیام کوتاه مدیریت کنند. شرکت‌های ارائه دهنده فضای پارکینگ خودرو می‌تواننداز طریق پنل پیام کوتاه، پرداخت مستقیم از طریق تلفن همراه را آسان کنند و سپس تاییدیه خرید را ارائه دهند.با پایان یافتن مدت زمان پارکینگ، یادآورهای پیامکی مفیدی ارسال می‌شوند.

پنل اس ام اس

4-تایید سفارش و اطلاعات تحویل را مستقیما به تلفن همراه مشتریان بفرستید.

هر شرکتی که می‌خواهد فروش محصولات و یا ارائه خدمات را به صورت اینترنتی انجام دهد، می‌تواند با ارسال پیامک، وضعیت آماده سازی، پردازش و زمان ارسال آن سفارشات خود را به صورت آنلاین و آنی به روز کند.  با ادغام یک پنل پیامک در سیستم سفارش، پیام‌های اتوماتیک برای تایید سفارشات ارسال می‌شود و هنگام خروج محصول آنها از انبار، به خریدار اطلاع می‌دهد.با پیامکی دیگر به آنها اطلاع دهید که چه زمانی آماده تحویل به مشتری است.

 

5-برای تایید و مدیریت قرار ملاقات‌ها از پیامک استفاده کنید.

آیا شده با افرادی مواجه شوید که در جلسات از قبل رزرو شده، زودتر مراجعه و یا دیرتر و اصلا مراجعه نکنند؟ با پنل اس ام اس می‌توانید برای هر بخش و قسمت به صورت مجزا از بخش مالی گرفته، تا بخش‌های اداری و مالی از پیامکی برای تایید و یادآوری مشتریان برای قرار ملاقات‌های آینده استفاده کنند. با خرید پنل اس ام اس و اتصال آن به سیستم قرار ملاقات و جلسات، می‌توانیدضمن بهبود حضور در وقت ملاقات، خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه دهید.

 

6-اطلاعات مربوط به ارائه محصول و خدمات جدید را از طریق پیامک برای مشتریان ارسال کنید.

به عنوان یک شرکت فروش محصولات و ارائه خدمات،می‌توانید با ارائه اطلاعات از طریق پنل پیامک، روابط نزدیک تری با مشتریان خود برقرار کنید.

شرکت‌های فروش و رزرو تورهای مسافرتی می‌توانند با کمک پنل اس ام اس در مورد رزرو هتل:

  • اطلاعاتی را برای مشتریان ارسال کنند.
  • بلیط الکترونیکی بفرستند.
  •  از تغییر زمان تورهای مسافرتی جدید به مسافران هشدار و اعلان دهند.

 ارسال اطلاعات به روز را از طریق پیام کوتاه توسط:

  • اپراتورهای تلفن همراه
  • ارائه دهندگان خدمات اینترنتی
  • سازمان‌های تامین انرژی

می‌تواند انجام شود.

منبع: lekab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
گفتگو
شروع گفتگو