پیامک تبلیغاتی را میتوان از طریق سامانه پیامکی برای کاربران و مشتریان خود فرستاد.
شاید ارسال پیامک تبلیغاتی برای اولین بار برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی کسب و کار خود، کمی دلهره آور باشد، اما اینگونه نیست.
برندها و کسب و کارهای مختلف در سراسر جهان، پنل پيامکي چه بزرگ و چه کوچک از همه بخشها، هر دقیقه از شبانه روز از پنل اس ام اس شرکتهای مختلف برای ارسال پیامک استفاده و به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا میکنند.
بازاریابی از طریق سامانه پیام کوتاه اسلحه مخفی برای بسیاری از کسب و کارها است که آنها سعی میکنند از این طریق رقبای خود را از دور رقابت خارج کنند و بر آنها پیروز شوند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای کمپین تبلیغاتی شامل چه مراحلی است؟
اول اینکه باید یک شرکت دارای پنل پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود به کاربران و مشتریان بالقوه پیدا کنید.
البته مطمئن شوید که تعرفه بستههای پیامکی آنها مقرون به صرفه باشد و آنها پیامک رایگان در اختیار شما میگذارند.
در برخی از موارد میتوان در قبال خرید پنل پیامکی از این شرکتها از تخفیفات مناسبی برخوردار شد
و برای مدت کوتاهی برای استفاده از برخی از خدمات از این شرکتها پنل رایگان دریافت کرد.
باید قبل از خرید از سابقه درخشان و همکاریهای این شرکت با کسب و کارهای معتبر داخلی اطمینان حاصل کنید
و برای هر مرحله از کار با این پنلهای پیامکی گزارشات دقیق و جزئی دریافت کنید
تا مطمئن شوید که پیامک تبلیغاتی شما مستقیما و به طور مناسب به دست مشتریان بالقوه برسد.
همچنین به سامانه پیام کوتاه آنلاین آنها نگاهی بیندازید، آیا استفاده از آن آسان است؟
آیا دارای خدمات و ویژگیهای مفید و متمایز کننده نسبت به سامانههای پیامکی شرکتهای رقیب است؟
آیا می توانید نتایج کمپینهای خود را پیگیری کنید؟ هیچ چیز بدتر از یک پلتفرم پیچیده و بدون ویژگی برای کمک به شما نیست.
نکته آخر این است که بازخورد خدمات ارائه شده آنها به مشتریان و شرکتهای مختلف را بررسی کنید، ببینید مشتریان در مورد آنها چه میگویند.
اقداماتی که برای موفقیت کمپین بازاریابی با ارسال پیامک باید انجام دهید؟
ابتدا باید پایگاه داده مشتری خود را سازماندهی کنید. شمارههای تلفن همراه مشتریان خود را جمع آوری کنید و از آنها بخواهید در قالب ارائه طرحهای تخفیفات جذاب و شگفت انگیز با شما همکاری کنند. سپس به نوع پیامک تبلیغاتی که قرار است برای مشتریان بالقوه خود بفرستید؛ فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که دلیلی برای پیامک ارسال شده وجود دارد، فقط به خاطر اینکه این نوع بازاریابی را راه اندازی کنید؛ آنها را ارسال نکنید.
این یک راه مطمئن برای آزار مشتریان است. آیا فروش دارید؟
آیا محصولات جدیدی تولید کردهاید؟
آیا قصد ارائه خدمات جدیدی دارید؟
به آنها تخفیف دهید، آنها اینگونه احساس میکنند که مشتریان ارزشمندی هستند و برای راه اندازی این کمپین تبلیغاتی جدید ارزش قائل میشوند. مهمترین چیز این است که فرایند ارسال پیامک را امتحان کنید، امتحان کنید و دوباره امتحان کنید. برای خودتان پیامک بفرستید، سپس پیامک را به همکاران و دوستان ارسال کنید.
آیا پیامک تبلیغاتی شما غلط املایی دارد؟
آیا آنها پیام موجود در پیامکهای تبلیغاتی را میفهمند؟
آیا آنها میدانند که این پیامک از طرف چه کسی است؟ آیا تمام لینکهای موجود در آن پیامکها کار میکنند؟
چرا سعی نکنید ابتدا این اس ام اس های تبلیغاتی را به گروه کوچکی از مشتریان بفرستید؟
سپس، به روز و زمان ارسال این پیامکهای تبلیغاتی خود فکر میکنید. این میتواند تفاوت زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت کمپین تبلیغاتی شما ایجاد کند.
به محتوای پیام خود بیندیشید و اینکه مشتریان هنگام دریافت آن چه کاری انجام میدهند، آیا در آن مقطع روز علاقه مند هستند که آنها دریافت کرده و بخوانند یا نه؟
و در نهایت، دکمه ارسال را فشار دهید!
منبع: textmarketer